In twee dagen een Brandtastische basis voor jouw bedrijf

In twee dagen een Brandtastische basis voor jouw bedrijf

Als je begint met ondernemen komt er nogal wat op je af. Misschien ben je al een tijdje bezig, maar is je branding nooit goed van de grond gekomen.
Je branding is je merkidentiteit: het totaalplaatje dat laat zien wat jouw merk inhoudt.

Ja, ook als zzp’er of met een eenmanszaak kun je ook een sterk merk neerzetten! Daar komt wel wat bij kijken, zoals een website, een brandstory, foto’s, huisstijl en een logo. We kunnen ons voorstellen dat je dat nogal overweldigend vindt en daarom organiseren we het Brandtastic Event!

Als je begint met ondernemen komt er nogal wat op je af. Misschien ben je al een tijdje bezig, maar is je branding nooit goed van de grond gekomen. Je branding is je merkidentiteit: het totaalplaatje dat laat zien wat jouw merk inhoudt.

Ja, ook als zzp’er of met een eenmanszaak kun je ook een sterk merk neerzetten! Daar komt wel wat bij kijken, zoals een website, een brandstory, foto’s, huisstijl en een logo. We kunnen ons voorstellen dat je dat nogal overweldigend vindt en daarom organiseren we het Brandtastic Event!

Op 22 en 23 april 2021....

…zet jij een Brandtastische basis neer voor jouw bedrijf!
Je leert:

Op 22 en 23 april.......

…zet jij een Brandtastische basis neer voor jouw bedrijf!
Je leert:

Wat kun je verwachten?

Dag 1 - 22 april Biej de Tant Schinveld

We beginnen op dag 1 met een kennismaking, uiteraard onder het genot van een lekker stuk Limburgse vlaai! Daarna is het tijd om aan de slag te gaan! Je gaat je met drie andere ondernemers onderdompelen in de workshops. Door de kleine groepjes hebben we alle tijd om iedereen te helpen!

Het programma*:

  • 9.00 uur: ontvangst en kennismaking
  • 9.30 uur: Welkom!
  • 10.00 – 13.00 uur: workshop 1
  • 13.00 – 14.00 uur: lunch & wandelen
  • 14.00 – 17.00 uur: workshop 2
  • 17.00 – 18.00 uur: borrel

Dag 2 - 23 april Biej de Tant Schinveld

De tweede dag begin je weer bruisend van energie, na een goede nachtrust! We starten opnieuw met vlaai, want vlaai is altijd een goed idee! Daarna gaan we verder met de workshops! Vandaag krijg je de workshops over de twee thema’s die nog niet aan bod zijn gekomen. Natuurlijk is er ook weer een lekkere lunch!


Het programma*:

  •  9.30 – 10.00 uur: ontvangst met koffie en vlaai
  • 10.00 – 13.00 uur: workshop 3
  • 13.00 – 14.00 uur: lunch en wandelen
  • 14.00 – 17.00 uur: workshop 4
  • 17.00 – 18.00 uur: borrel

* het programma is een indicatie, het definitieve programma wordt aan deelnemers via de mail gecommuniceerd.

Wat kun je verwachten?

Dag 1 - 22 april

We beginnen op dag 1 met een kennismaking, uiteraard onder het genot van een lekker stuk Limburgse vlaai! Daarna is het tijd om aan de slag te gaan! Je gaat je met drie andere ondernemers onderdompelen in de workshops. Door de kleine groepjes hebben we alle tijd om iedereen te helpen!

Het programma:

  • 9.00 uur: ontvangst en kennismaking
  • 9.30 uur: Welkom!
  • 10.00 – 13.00 uur: workshop 1
  • 13.00 – 14.00 uur: lunch & wandelen
  • 14.00 – 17.00 uur: workshop 2
  • 17.00 – 18.00 uur: borrel

Dag 2 - 23 april

De tweede dag begin je weer bruisend van energie, na een goede nachtrust! We starten opnieuw met vlaai, want vlaai is altijd een goed idee! Daarna gaan we verder met de workshops! Vandaag krijg je de workshops over de twee thema’s die nog niet aan bod zijn gekomen. Natuurlijk is er ook weer een lekkere lunch!


Het programma:

  •  9.30 – 10.00 uur: ontvangst met koffie en vlaai
  • 10.00 – 13.00 uur: workshop 3
  • 13.00 – 14.00 uur: lunch en wandelen
  • 14.00 – 17.00 uur: workshop 4
  • 17.00 – 18.00 uur: borrel

Na dit event ga je naar huis met:

  • een sterk merkverhaal en sprankelende teksten over jouw bedrijf;
  • de basis van jouw website;
  • 5 foto’s (de bewerkte foto’s sturen we je na afloop van het event);
  • de opzet van jouw logo en huisstijl; 
  • een heleboel inzichten;
  • een werkboek vol handige tips en tricks;
  • een goodiebag.
DFV_5204

Na dit event ga je naar huis met:

  • een sterk merkverhaal en sprankelende teksten over jouw bedrijf;
  • de basis van jouw website;
  • 5 foto’s (de bewerkte foto’s sturen we je na afloop van het event);
  • de opzet van jouw logo en huisstijl; 
  • een heleboel inzichten;
  • een werkboek vol handige tips en tricks;
  • een goodiebag.
DFV_5204

F.A.Q.

Tijdens het event leer je nieuwe mensen kennen die je inspireren en waar je van leert. We zetten jou en je bedrijf op onze, en elkaars, social media in de spotlight. Daarnaast neem je deel aan de vier workshops:

  • Zoom: Petra leert je hoe je mooie foto’s en flatlays maakt met je smartphone. Ook neemt ze de tijd om vijf mooie foto’s te maken die je op je website en social media kunt inzetten. Extra handig: je hoeft geen figuranten te regelen, want die zijn er al (denk aan een gesprek dat je voert met een klant).

     

  • Show: Carolien gaat met je aan de slag met een moodboard. Je krijgt tips voor het maken en doorvoeren van je huisstijl. Ze duikt ook met jou de diepte in en schetst de basis voor een logo dat helemaal bij jou past.

  • Connect: Daphne legt je de basisprincipes van webdesign uit. Vervolgens ga je aan de slag met het bouwen van je eigen website. Je krijgt drie maanden toegang tot de academie. Zo hoef jij niks meer uit te zoeken en alleen nog maar je site te bouwen.

  • Sparkle: Bregje maakt samen met jou je brandstory. Het verhaal van je merk komt tot leven en zorgt voor content inspiratie voor je social media. 


We hebben maar plek voor zes ondernemers per keer. Zo kunnen we deze diepgang ook echt garanderen. Het laatste dat we willen is dat je veel informatie hebt gekregen, maar weinig hebt gemaakt. 

Het event vindt plaats in het pittoreske plaatsje Schinveld zuid Limburg. Tegen de Duitse grens en tussen een aantal prachtige natuurgebieden in.

We ontvangen je deze twee dagen in de groepsruimte van Biej de Tant. Biej de Tant is een oud schoolgebouw omgebouwd tot restaurant, bakery en groepsruimte. 

Zij verzorgen de heerlijke Limburgse vlaai en lunch. 

We richten de workshops en de lunch in volgens de op dat moment geldende richtlijnen van het RIVM. We respecteren ook de regels die gelden binnen de locatie. 

We hebben bewust gekozen om niet meer dan zes ondernemers per keer te ontvangen. Dit zorgt voor de diepgang die we willen. Dit kleine aantal zorgt er ook voor dat we de afstand goed kunnen bewaren en veel extra ruimte kunnen inbouwen.

Het zijn spannende tijden en niks lijkt op dit moment zeker. We zijn positief ingestelde mensen en hopen jullie in maart te zien.

Mocht de lockdown toch langer duren, dan blijft je ticket geldig voor een moment later dit jaar. We plannen in overleg dan een nieuwe datum.

Inbegrepen:

  • de vier workshops
  • de producten waar we mee werken
  • ontvangst met koffie/ thee en Limburgse vlaai
  • een uitgebreide lunch
  • koffie/thee/ water / fruit door de dag
  • een aantal consumpties
  • vijf professionele foto’s worden na de workshop na je verzonden.
  • drie maanden toegang tot de online academy.
  • de uitpuilende goodiebox

Naast goede zin hoef je alleen je laptop mee te nemen naar het event. 

Het is ook handig om al een KVK inschrijving te hebben en een naam voor je bedrijf. 

Jouw investering

Als je al deze dingen los zou moeten afnemen of zelf uit zou moeten vogelen ben je weken bezig. Daarnaast is het een flinke investering. Wij verzekeren dat je in twee dagen een vliegende start maakt voor jouw bedrijf, zodat je vol zelfvertrouwen verder kunt bouwen.

De komende tijd geven we via de nieuwsbrief meer informatie over het inschrijven, de datums en alle goodies. Wil je meedoen aan het event of wil je eerst meer weten? Schrijf je dan in op de mailinglijst en je bent als eerste op de hoogte. 

Natuurlijk respecteren wij de dan geldende corona maatregelen. 

Wil je meer informatie over de inhoud, datum en goodies Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Wil je meer informatie over de inhoud, datum en goodies Schrijf je in voor de nieuwsbrief